Hisense 65U8QF 2020

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hisense 65U8QF 2020 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

h**********@g******** 23-01-2023

Hisense 55U8QF

Geschreven voor: Hisense 65U8QF 2020

Geweldige televisie voor het geld.
Pluspunt voor het zwart de kijkhoek is wel wat minder maar niet hinderlijk bij gewoon beeld.
Misschien wel wat verouderd model maar genoeg toeters en bellen aanwezig en plus voor het geluid van JBL.

Pluspunten

• Zwart is zwart
  • Scherp beeld
  • Geluid van JBL met goede lage tonen
  • Smalle rand rondom scherm
  • Beeld laten kalibreren dus een pluspunt hiervoor

Minpunten

• Geen chromecast
Officiele reactie van Atag 24-01-2023

Beste heer/mevrouw,

Wij waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over het beeld, geluid en design.

Wij wensen je veel kijkplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcare Hisense

l**********@g******** 06-11-2022

Ik raad het iedereen aan :)

Geschreven voor: Hisense 65U8QF 2020

Deze tv is van buiten zeer elegant en van binnen zeer krachtig.
Alles werkt zeer snel, het beeld is glashelder, het geluid is ruimtelijk en zeer goed te horen.
Voor deze prijs kun je niets beters kopen.
Ik beveel het van harte aan.

Officiele reactie van Atag 07-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Een 10😊 Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met het design en geluidskwaliteit van de televisie.
We wensen je vele jaren vol kijkplezier toe.

Marijke
Webcare Hisense

james 06-08-2022

Hisense

Geschreven voor: Hisense 65U8QF 2020

een erg fijne grote televisie !!! een hele fijne makkelijk hanteerbare menu's erg mooie styling en t enige minpuntje vanuit de winkel was de hdmi 2.0 update niet erop zat ! maar dit merk ik zelf niet ondanks dat ik wel game op mn xbox one genoeg poorten! fijne zware aluminium afstandsbediening, die erg fijn in de hand ligt. mooie JBL speaker balk aan de onderzijde de voet was overigens ook massief aluminium maar wij hebben de tv aan de muur gehangen dus deze niet in gebruik. Hisense ik was eerst een beetje sceptisch ivm dat het merk me niet bekend was maar deze onwijs fijne tv met alle dingen die hij bied en de na regristratie verkregen 5 jaar garantie hebben mij en mijn partner helemaal mee omgekregen🥳

Pluspunten

• zeer degelijke kwaliteit materiaal
  • prachtig beeld zwart is ook echt zwart
  • mooi montuur om de tv en afwerking
  • stevige massieve voet
  • hele fijne zware aluminium afstandsbediening

Minpunten

• HDMI bevat geen 2.1 Update

t******@g******** 11-07-2022

zeker een aanrader

Geschreven voor: Hisense 65U8QF 2020

The Hisense 65U8QF 2020 model has a clear view and good sound quality. We can experience a sort of home theater effect!

Pluspunten

• big screen
  • sound quality

t********@g******** 24-06-2022

Waanzinnige tv, zeer tevreden.

Geschreven voor: Hisense 65U8QF 2020

Wat een waanzinnig mooi beeld en goed geluid!
Gezien bij me broertje waardoor ik ook ben gaan shoppen, de doorslag was voor mij de 3 jaar extra garantie van Hisense en de gunstige prijs.
Al met al zeer tevreden met mijn aankoop werkt perfect, afstandsbediening heb je niet eens nodig. Met een app op je mobiel kan je de gehele tv aansturen en zelfs alles instellingen bedienen, ouderwets zappen kan natuurlijk ook altijd.

Pluspunten

• Zeer scherp beeld
  • Jbl soundbar ingebouwd top geluid
  • Veel instellingen in het menu
  • Snelle wifi verbinding

Minpunten

• Iets aan de dikke kant

n*******@h********** 23-05-2022

Hisense 65U8QF, een SUPER Televisie.

Geschreven voor: Hisense 65U8QF 2020

Na eerder een 50 inch Philips en een 55 Inch Samsung, beide UHD, gehad te hebben, slecht beeld en veel irritatie om goed beeld te krijgen dus overgestapt naar de 65 inch U8QF van Hisense.
Wat een beademing. Het beeld SPAT werkelijk van het scherm.

Aangesloten zijn een Nintendo Switch met een superbeeld, een Xbox S met UHD Blu-ray speler waar ik meer films mee kijk dan spelletjes mee speel. Ook dit beeld is super. En een UHD satelliet ontvanger op 10 satellieten waarop de HD en UHD kanalen ook een plaatje zijn en een genot zijn om naar te kijken. SD is natuurlijk minder en korreliger maar daar is deze televisie niet voor bedoeld. Verder gebruik ik de apps Disney+ en Prime, helaas is HBO Max nog niet voorhanden in de app store van Vidaa dus die kijk ik via de Xbox.
Disney+ in Dolby Vision is gewoon kikken op de bank.

Ook het geluid uit de ingebouwde JBL boxen zijn prima, wel even spelen met de instellingen om het beste geluid bij het juiste plaatje te krijgen.
Uit de doos best goed ingesteld ik heb weinig hoeven bij tunen voor een beter plaatje. Kabels konden achterin de voet mooi worden weggewerkt en geeft een opgeruimd gezicht vanaf de bank bekeken. Door de kamer lopend en kijkend via een andere kijkhoek blijft het beeld voor mij nog bijzonder goed. Afstandsbediening ligt lekker in de hand en is makkelijk te bedienen.
Wanneer je het batterij pack er niet meer ingeschoven krijgt: Het zwarte knopje achterop wordt aangedrukt door een plaatje en een veertje, deze wil heel soms niet goed terug veren. Met een potloodje kan je binnenin de afstandsbediening het plaatje met lichte druk weer recht krijgen waardoor het zwarte knopje weer recht komt en weer je batterij pack vasthoud.
Het is hier elke dag genieten van deze televisie en nu gaan sparen voor UHD Blu-rays voor nog meer genot.
Gelukkig staat Vaderdag snel voor de deur, heb al een begin van mijn verlanglijstje ;-)

Pluspunten

• Beeld en geluid
  • 4x HDMI
  • Makkelijk in te stellen.

Minpunten

• Beperkte app store o.a. geen HBO Max

m*******@g******** 18-04-2022

Mita

Geschreven voor: Hisense 65U8QF 2020

Prijs kwaliteit verhouding is goed. Beeld is goed. Krijg alleen de bose soundtouch niet aan de praat via hdmi arc. Dit valt me wel tegen.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit
  • Beeld

Minpunten

• Arc hdmi werkt niet goed

a******@g******** 10-04-2022

Super tv

Geschreven voor: Hisense 65U8QF 2020

Hebben de 65U8QF gekocht, super beeld en geluid.
Eerst recensies gelezen, wat er geschreven word is ook echt top kwaliteit.
Zou het anderen ook aanraden.
Hopelijk blijft dit merk in NL

Pluspunten

• Geluid
  • Beeld

Hans 19-03-2022
Geschreven voor: Hisense 65U8QF 2020

goede prijs /kwaliteit voor deze tv
strakke uitstraling ,aanwinst voor je huiskamer,en snelle levering/service